POGLEDAJETE PALETU NAŠIH USLUGA

U S L U G E

Naše usluge:

  • Faktoring (domaći i ino) – predstavlja otkup potraživanja/faktura koje su u valuti plaćanja. (Primjer: Kompanija A isporuči robu Kompaniji B u vrijednosti 60.000 KM i odobri Kompaniji B odloženo plaćanje sa rokom od 60 dana. Nakon fakturisanja isporučene robe, Kompanija A – prodavac, ustupi/proda predmetnu fakturu Faktoru – FinFactoring za npr. 57.600 KM, a Faktor ćeka naplatu fakture/potraživanja predviđenih 60 dana).
  • Obrnuti faktoring – je modalitet u kojem Faktor u ime kupca nabavlja/namjenski plaća robu ili usluge dobavljaču/prodavcu (tzv. finansiranje nabavke), a za to naplati naknadu u zavisnosti od roka otplate finansirane nabavke
  • Finansijski zajmovi – klasični kratkoročni finansijski zajmovi pravnim licima i preduzetnicima sa rokom otplate do 12 mjeseci i dinamikom povrata po dogovoru (mjesečno, kvartalno, jednokratno, u skladu sa mogućnostima i prilivima klijenta – dužnika).
  • Faktoring (domaći i ino) – predstavlja otkup potraživanja/faktura koje su u valuti plaćanja. (Primjer: Kompanija A isporuči robu Kompaniji B u vrijednosti 60.000 KM i odobri Kompaniji B odloženo plaćanje sa rokom od 60 dana. Nakon fakturisanja isporučene robe, Kompanija A – prodavac, ustupi/proda predmetnu fakturu Faktoru – FinFactoring za npr. 57.600 KM, a Faktor ćeka naplatu fakture/potraživanja predviđenih 60 dana).
  • Obrnuti faktoring – je modalitet u kojem Faktor u ime kupca nabavlja/namjenski plaća robu ili usluge dobavljaču/prodavcu (tzv. finansiranje nabavke), a za to naplati naknadu u zavisnosti od roka otplate finansirane nabavke
  • Finansijski zajmovi – klasični kratkoročni finansijski zajmovi pravnim licima i preduzetnicima sa rokom otplate do 12 mjeseci i dinamikom povrata po dogovoru (mjesečno, kvartalno, jednokratno, u skladu sa mogućnostima i prilivima klijenta – dužnika).

Proces i koraci za angažovanje

  • Ukoliko identifikujete klijenta sa potrebom za faktoringom, kontaktirate nas putem telefona: 066/709-575 ili na e-mail: dejan.vukosavljevic@finfactoring.ba – Dejan Vukosavljević
  • Nakon utvrđene potrebe i mogućnosti finansiranja, kolega izlazi u inicijanu posjetu klijentu na terenu, kojom prilikom se upoznaje sa klijentovim poslovanjem i finansijskim potrebama, a klijenta upoznaje sa potrebnom dokumentacijom, uslovima faktoringa (cijenama, rokovima, zakonskim obavezama)
  • Kada je dokumentacija klijenta dostavljena u elektoronskoj formi (skenirano, putem e-mail-a), vrši se analiza finansijskih pokazatelja firme i kreditne istorije svih uključenih aktera, te se ista šalje na odobrenje nadležnim tijelima na odlučivanje

Prednosti faktoringa za klijente

  • Brzina obrade zahtjeva – 24 – 72 sata od inicijalne posjete do plasmana sredstava
  • Jednostavan proces – sva dokumentacija se dostavlja u elektronskoj formi
  • Fleksibilnost u načinu otplate, prijevremenom povratu, odobravanju dodatnih sredstava
  • Zaduženje se ne evidentira u CRK izvještaju
  • Naplata vlastitih potraživanja prije roka = ubrzanje likvidnosti
  • Smanjenje rizika poslovanja usljed nelikvidnosti
  • Dostupnost eksternih izvora finansiranja

Uslovi i cijene

  1.  Klijent treba imati urednu kreditnu istoriju i aktivne račune u bankama (bez blokada)
  2.  Klijent treba imati validno potraživanje od svojih komitenata/kupaca
  3.  Naknade su struktuirane iz više vrsta različitih naknada i kamata, ali su u prosjeku 2% na mjesečnom nivou, od osnovnog duga
  4.  Dokumentacija koje se prilaže uz zahtjev za finansiranje je:
    • Bilans stanja i bilans uspjeha za prethodnu poslovnu godinu i bruto bilans za tekuću godinu
    • Rješenje o registraciji, ne starije od 3 mjeseca
    • Karton deponovanih potpisa
    • Kopija LK vlasnika i direktora firme
Scroll to Top